jouw online marketeer Socialmedia-advertising

Wil jij online een groter bereik? Opvallende online campagnes tegen een lage prijs? Zet jouw online marketeer in val op bij jouw doelgroep! ​

Droom jij ervan...

Droom je ervan om een grotere doelgroep te bereiken voor jouw product of dienst? Wil je online nog meer zichtbaar zijn, groeien met jouw bedrijf en meer klanten? 

Maar je weet niet hoe…

  • je genoeg opvalt bij jouw doelgroep;
  • je campagnes kunnen  aanslaan bij jouw doelgroep;
  • ervoor kunt zorgen dat adverteren niet te veel geld kost;
  • je online goed en sterk zichtbaar kunt zijn
  • je niet weet hoe jouw advertising campagnes eruit moeten zien.

Weet je dat je niet de enige bent...?

Toen ik bij het Luxor Theater werkte als marketeer promootte ik op verschillende manieren de voorstellingen. Adverteren op Facebook was een van die manieren. In het begin hadden we als marketingteam hier ook bedenkingen over: leveren advertenties genoeg op en werkt het ook daadwerkelijk? Achteraf merkte ik dat het juist werkte. Door de advertenties konden we de doelgroepselectie heel specifiek afstemmen, waardoor de voorstellingen onder de aandacht kwamen bij het juiste publiek. Hierdoor werden we niet alleen beter zichtbaar en verkregen we meer naamsbekendheid, maar verkochten we ook meer tickets.

Natuurlijk is adverteren spannend. Zeker als je niet helemaal weet hoe het werkt. Vraag jij je af of het wel voor jouw bedrijf kan werken? Ik kan je vertellen dat advertising voor ieder bedrijf succesvol kan zijn. Mits je weet wat je aan het doen bent. 

Jij en je bedrijf zijn klaar voor een groter publiek, meer leads en meer klanten, en daar kunnen advertenties je zeker bij helpen. Ze laten je bedrijf letterlijk groeien!

social advertising 1 op 1 workshop

Mijn expertise is online marketing en ik ben gespecialiseerd in advertising. Met mijn know-how en ervaring die ik voor klanten (groot en klein) uit diverse branches heb opgedaan, kan ik ervoor zorgen dat jouw producten en diensten bij de juiste mensen onder de aandacht komen en zij klant van jou worden. 

Ik zorg ervoor dat jouw campagnes succesvol zijn en houd daarvoor de statistieken van de advertenties nauwkeurig in de gaten. Zodat jij daar geen omkijken naar hebt. Door je advertenties aan mij uit te besteden, kan jij je kostbare tijd besteden aan de zaken waar jij goed in bent. Op deze manier excelleer je sneller met jouw bedrijf, groei je sneller én krachtiger.

Wat klanten over jouw online marketeer zeggen

Suzanne van Duijn

“Adverteren op social media was altijd iets dat ik niet 100% begreep, en als ik iemand ervoor inhuurde had ik geen idee waar ik nu mijn geld aan uitgaf. Dat is bij Robin heel anders. Ze schetste voor we begonnen al een duidelijk plan, zodat ik wist waar we aan begonnen en ik er alle vertrouwen in had. De maandelijkse rapportage is heel fijn! Ze doet wat ze zegt. Daarbij hebben de advertenties mij talloze leads opgeleverd, en we zijn pas net begonnen eigenlijk. Robin neemt je het werk uit handen, maar wel op een manier dat je nog weet wat er gebeurt. Heel erg fijn!”

Suzanne | Vrije Meid

“Door Robins expertise in social advertising neemt ze zoveel werk uit handen! Een advies voor alle ondernemers: is dit niet je core business, ga het dan uitbesteden! Dit kost je te veel tijd en Robin is hierin wel een expert. Ze handelt snel, spart met je mee en geeft duidelijk aan hoe we het aan gaan pakken.”

Valerie Communiceert

Valerie Communiceert

Socialmedia-advertising

Doelgerichte campagnes, afgestemd om jouw bedrijf te laten groeien door middel van een samenwerking van minimaal 3 maanden. Vanaf het moment jij de bestelling plaatst ga ik direct aan de slag zodat binnen 2 weken jouw eerste advertentie online staat. Jouw online marketeer verzorgt:

betaling per maand

250 maand
  • een plan van aanpak: hoe jij met jouw bedrijf m.b.v. advertenties een grotere doelgroep bereikt
  • de juiste doelgroepselecties. Zodat jouw advertenties getoond worden aan mensen waarvoor ze daadwerkelijk interessant zijn. Hiermee verlaag je de kosten en verhoog ik de opbrengst.
  • jouw advertentieteksten, waar jouw doelgroep zich in herkent en actie door onderneemt.
  • maximaal 1 campagne die maandelijks draait.
  • snelle en laagdrempelige contactmoment door middel van een Trello-bord.
  • Je hebt toegang tot je eigen Trello-bord, waar alle acties staan verzameld, zodat je precies weet waar je aan toe bent, en waar we ons bevinden in het proces. Het Trello-Bord werkt zowel als een to-do lijst als een verzameling voor alle communicatie en data.
  • advertenties die erop gericht zijn om meer kwalitatieve leads, meer klanten en meer omzet gaan opleveren.

betaling per maand

425 maand
  • een plan van aanpak: hoe jij met jouw bedrijf m.b.v. advertenties een grotere doelgroep bereikt
  • de juiste doelgroepselecties. Zodat jouw advertenties getoond worden aan mensen waarvoor ze daadwerkelijk interessant zijn. Hiermee verlaag je de kosten en verhoog ik de opbrengst.
  • jouw advertentieteksten, waar jouw doelgroep zich in herkent en actie door onderneemt.
  • minimaal 2 campagnes die maandelijks draaien om meer zichtbaarheid, leads en verkopen te genereren.
  • snelle en laagdrempelige contactmoment door middel van een Trello-bord.
  • Je hebt toegang tot je eigen Trello-bord, waar alle acties staan verzameld, zodat je precies weet waar je aan toe bent, en waar we ons bevinden in het proces. Het Trello-Bord werkt zowel als een to-do lijst als een verzameling voor alle communicatie en data.
  • advertenties die erop gericht zijn om meer kwalitatieve leads, meer klanten en meer omzet gaan opleveren.

SEA inzetten?

Wil je naast socialmedia-advertising ook zichtbaar zijn in Google? Google is nog steeds de grootste zoekmachine, dus reden temeer om op die eerste zoekpagina te verschijnen. Hiervoor kan je zoekmachine-advertenties inzetten!

Ook optimaal zichtbaar zijn in Google?

Met Google advertising zit je in een later stadium van de klantreis. Wanneer jouw potentiële klant op zoek is naar jouw dienst dan wil je natuurlijk bovenaan. Om ervoor te zorgen dat ze dan ook direct op jouw website terechtkomen kan je meer zichtbaarheid creëren door middel van zoekmachine-advertenties. Door SEA wordt inzichtelijk op welke zoektermen gezocht wordt en kunnen we bepaalde zoekopdrachten laten landen op specifieke landingspagina’s van jouw bedrijf.

Google Ads

360 maand
  • Uitgebreide zoekwoordanalyse, zodat jouw advertenties worden weergeven aan de juiste mensen.
  • Op maat gemaakte advertentieteksten voor ieder zoekwoord. Ter verlaging van de kosten per klik en verhoging van de opbrengst
  • Uitsluiten van niet relevante zoekwoorden dit ter verlaging van de advertentiekosten.
  • Eerdere bezoekers op je website opnieuw binnenhalen met specifieke advertenties wanneer zij opnieuw gaan zoeken in Google. Voor lagere kosten en meer klanten.
  • Advertenties die erop gericht zijn om meer kwalitatieve leads, meer klanten en meer omzet gaan opleveren.
  • Je hebt toegang tot je eigen Trello-bord, waar alle acties staan verzameld, zodat je precies weet waar je aan toe bent, en waar we ons bevinden in het proces. Het Trello Bord werkt zowel als een to-do lijst als een verzameling voor alle communicatie en data.

Social Ads

425 maand
  • een plan van aanpak: hoe jij met jouw bedrijf m.b.v. advertenties een grotere doelgroep bereikt
  • de juiste doelgroepselecties. Zodat jouw advertenties getoond worden aan mensen waarvoor ze daadwerkelijk interessant zijn. Hiermee verlaag je de kosten en verhoog ik de opbrengst.
  • jouw advertentieteksten, waar jouw doelgroep zich in herkent en actie door onderneemt.
  • snelle en laagdrempelige contactmoment door middel van een Trello-bord.
  • Je hebt toegang tot je eigen Trello-bord, waar alle acties staan verzameld, zodat je precies weet waar je aan toe bent, en waar we ons bevinden in het proces. Het Trello Bord werkt zowel als een to-do lijst als een verzameling voor alle communicatie en data.
  • advertenties die erop gericht zijn om meer kwalitatieve leads, meer klanten en meer omzet gaan opleveren.

Google & Social Ads

750 maand
  • Uitgebreide zoekwoordanalyse, zodat jouw advertenties worden weergeven aan de juiste mensen.
  • Op maat gemaakte advertentieteksten voor ieder zoekwoord. Ter verlaging van de kosten per klik en verhoging van de opbrengst
  • Uitsluiten van niet relevante zoekwoorden dit ter verlaging van de advertentiekosten.
  • Eerdere bezoekers op je website opnieuw binnenhalen met specifieke advertenties wanneer zij opnieuw gaan zoeken in Google. Voor lagere kosten en meer klanten.
  • Advertenties die erop gericht zijn om meer kwalitatieve leads, meer klanten en meer omzet gaan opleveren.
  • Je hebt toegang tot je eigen Trello-bord, waar alle acties staan verzameld, zodat je precies weet waar je aan toe bent, en waar we ons bevinden in het proces. Het Trello Bord werkt zowel als een to-do lijst als een verzameling voor alle communicatie en data.

Hoe ziet de samenwerking eruit?

Samen met jou ga ik ervoor zorgen dat jouw advertising optimaal presteert! Door middel van een aantal stappen leer ik jou en jouw bedrijf beter kennen. De strategie wordt uitgedacht en de campagnes worden gecreëerd. Met mijn advies lever jij de beelden aan en ik de tekst. Daarna komt de campagne online en zorg ik ervoor dat de campagne optimaal presteert door hem te monitoren en te optimaliseren. We werken samen doormiddel van een Trello bord. Elke twee weken ontvang je een update van mij en maandelijks een grotere analyse waarvoor wij ook een online call van 30 minuten inplannen.

Robin is een fijn persoon om mee samen te werken. Ze neemt de tijd voor je en helpt mij goed met het inzetten van mijn campagnes. Ik heb al flink wat mooie, nieuwe klanten mogen aantrekken en hier ben ik onwijs blij mee!

Nadine Walter

De samenwerking met Robin is heel erg fijn. Ze is communicatief sterk en reageert snel. Tweewekelijkse update ze je met de statistieken, zodat je inzicht hebt in de resultaten. Ook denkt ze met je mee over de opzet van bestaande of nieuwe campagnes. Superfijn!

Isabelle Feteris

Isabelle Feteris

Net zoals Isabelle meer leads verzamelen,
een groter bereik creëren en meer verkopen?

Vorig jaar september zijn Isabelle Feteris en ik een samenwerking aangegaan waarbij ik haar socialmedia-advertenties uit handen neem. Haar doelen zijn leads genereren via advertising, meer bereik creëren en meer verkopen.

Deze doelen zijn uitgewerkt in een strategie waar een funnel uit is gekomen. Om leads te genereren adverteren we met een gratis e-book: ‘50 geheimen over topsportmentaliteit’. Hiermee hebben we in het eerste kwartaal van 2020 maar liefst 807 leads verzameld voor slechts 69 eurocent per lead. Dit is ver beneden de gemiddelde kosten die worden betaald voor een e-mail adres. Normaliter ligt dit rond de 1 Euro.

Naast de e-bookcampagne wisselen we verschillende campagnes met elkaar af. Soms adverteren we met haar mindsetplanner als product, soms adverteren we met haar 5-daagse rechargecursus en soms bedenken we een nieuwe actie en adverteren we met een gratis challenge of cursus.

We adverteren met de weggever van Isabelle op zo’n manier dat we direct haar advertentiekosten terugverdienen. Sterker nog: ze houdt daar zelfs geld aan over. Adverteren hoeft dus zeker geen bakken met geld te kosten. Wanneer je dit op een slimme manier opzet, kun je direct je advertentiekosten terugverdienen.

Robin, jouw online marketeer

Mijn naam is Robin van Leeuwen, jouw online marketeer die gespecialiseerd is in advertising. Wanneer het aankomt op het bedenken van campagnes ben ik een echte creatieveling, terwijl ik weer een enorme nerd kan zijn om op de hoogte te blijven van alle innovaties in de online wereld met name op het gebied van adverteren. 

Ik heb voorheen gewerkt bij een online marketing bureau waar ik voor grote- en kleine spelers geadverteerd heb. 

Mijn kennis heb ik verder verdiept door hier specifieke cursussen en trainingen over te volgen. Zoals de Facebook Advertentie Expert training van Birgit Luijk specifiek voor professionals en Google Ads training van Lotte Schoots.

Ik geloof in de kracht van expertise. Ik focus op een dienst waardoor ik jou en jouw bedrijf het beste resultaat kan geven, omdat mijn passie en kracht erin verwerkt is.

F.A.Q.

Aan jou de vraag: is het slim om zelf te zitten zwoegen en tijd en geld te investeren, terwijl een expert die van de hoed en de rand weet binnen no-time het gewenste resultaat geeft?

Ik spendeer 80% van mijn tijd in advertising, volg cursussen en lees artikelen, hierdoor weet ik alle ins en outs en ben ik up-to-date van alle kennis.

Category: Salespage FAQ

Door middel van interesse, demografische kenmerken en vaardigheden, kan ik jouw doelgroep specifiek maken en effectief bereiken. Ik kan heel gericht adverteren door de juiste demografische en interesse-kenmerken in te stellen. Zo zorg ik ervoor dat jouw advertenties door de juiste mensen gezien wordt.

Category: Salespage FAQ

Ik spendeer 80% van mijn tijd in advertising, volg cursussen en lees artikelen, hierdoor weet ik alle ins en outs en ben ik up-to-date van alle kennis. Daarnaast werk ik voor verschillende bedrijven zoals een elektrobedrijf, diverse coaches, fotografen, webshops en pr bureau.

Category: Salespage FAQ

Tijdens het kennismakingsgesprek, plannen we ook alvast onze maandelijkse terugkerende call in voor het bespreken van de resultaten.

Category: Salespage FAQ

Ik hou van transparantie en een makkelijke en eenduidige manier van communiceren. Daarom werk ik met een Trello-bord. Iedere klant heeft zijn eigen Trello-bord, waarop de afspraken, doelen, to do’s worden gecommuniceerd. Alles gegevens worden op één plek verzameld. Heb je mij dringend nodig? Dan kan je mij bereiken op info@jouwonlinemarketeer.nl .

Category: Salespage FAQ

Ik ga altijd met mijn klanten een samenwerking aan van minimaal 3 maanden. Het kost namelijk tijd en aandacht om een sterke advertenties op te zetten, te testen, te meten en bij te schaven waar nodig. Ik ben ervan overtuigd dat je de beste advertentieresultaten in minimaal 3 maanden behaalt en bied dus daarom alleen een samenwerking aan van minimaal 3 maanden.

Wat moet ik regelen als onze samenwerking van start gaat?
Als eerste voeg je mij toe aan Facebook Business Manager. Hierover ontvang je een mail hoe dit precies in z’n werking gaat. Daarnaast voeg je mij toe aan je Google Analytics. Hoe je mij hieraan toevoegt, wordt in diezelfde mail beschreven.

Category: Salespage FAQ

Zodra je klikt op de knop om met mij samen te werken en de bestelling afrondt kan ik daarna direct voor je aan de slag.

Je ontvangt van mij een vragenlijst zodat ik jou en je bedrijf beter kan leren kennen en ik krijg toegang tot het advertentie-account zodat ik een analyse kan maken van de resultaten en kansen die ik zie binnen het advertentie-account.

Ook ontvang je een link waarmee je direct een afspraak kunt inplannen in mijn agenda voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. Waarin we o.a. de strategie en de puntjes op de ‘i’ zetten voor onze samenwerking.

Na de call ontvang je toegang tot je eigen persoonlijke Trello bord. Hierop staan al onze afspraken, maar kan je ook precies zien welke acties er worden uitgevoerd en wanneer. Deze wordt continu geüpdatet.

Ik voer de afgesproken strategie uit en zet de desbetreffende campagnes op. Ik schrijf op maat-gemaakte advertentieteksten. Het enige wat jij nog hoeft te doen is het beeld en/of video aanleveren en dan gaan de advertenties aan.

De advertenties worden nauwkeurig gemonitord en geoptimaliseerd. Het is mijn streven om altijd te gaan voor een zo hoog mogelijk resultaat tegen de laagst mogelijke kosten.

Mijn optimalisaties maak ik voor jou inzichtelijk in een twee-wekelijkse update die je terug kan vinden op jouw Trello bord.

Ook plannen we een maandelijkse call in om de resultaten te bespreken en geef ik advies om de resultaten te verbeteren. Daarnaast bespreken we nieuwe acties zodat deze kunnen worden opgenomen in de campagnes.
Beschrijving van de samenwerking.

Category: Salespage FAQ

Load More

Iep Bergsma

Toen ik aan de slag wilde met Facebook Ads en een oproepje plaatste, kwam de naam van Robin al direct naar voren. Robin heeft mijn ads geregeld en alles wat daarbij komt kijken. Iedere twee weken kreeg ik een overzicht en een daarbij horende uitleg van de resultaten. Ik ben zeer tevreden over onze samenwerking!

Iep Bergsma

Advertising op social media is een vak apart. Daarom werd het voor mijzelf steeds lastiger om dit erbij te doen. Daarnaast miste ik de focus en kennis van de nieuwste features. Robin neemt dit sinds enkele maanden uit handen en daardoor halen we goede resultaten voor mijn opdrachtgevers. Ik heb er zelf dus weinig omkijken naar behalve Robin van de juiste input voorzien.

Sanne Bakker

Connect Online

Wil jij jouw LinkedIn posts een extra boost geven? Meer connecten met jouw LinkedIn connecties? Je ontvangt tips & tricks om je LinkedIn te boosten waardoor je gaat shinen met jouw LinkedIn posts. Schrijf je nu in!

Je gegevens zijn bij mij veilig. Lees hier mijn privacyverklaring.